Ofte stilte spørsmål
Hva slags korttyper godtar Euronet-minibanken?
Hva er det maksimale beløpet som kan tas ut per dag?
Grensen for daglige beløp som kan tas ut eller antall daglige transaksjoner i minibanker og salgssted-transaksjoner (POS) bestemmes av hver bank og ikke av Euronet. Det kan variere i henhold til kortets opprinnelse og korttype. Kortutstederen kan gi deg mer informasjon om dette.
Hvem er ansvarlig når minibanken er ute av drift?
Euronet. Hvis det er et problem med minibanken, skal du umiddelbart ta kontakt med Euronet-kundeserviceteamet, så skal de utføre nødvendige handlinger for å reparere minibanken så fort som mulig. Kundeservicenummeret til Euronet er +47 80069 664
Kortet mitt ble slukt. Jeg vil ha det tilbake … kan du returnere det til meg?
Når et kort slukkes, skjer det vanligvis på forespørsel av banken som utstedte kortet eller på grunn av en feil korteieren gjorde (f.eks. korteieren tok ikke kortet tilbake i tide og kortet ble slukt av sikkerhetsmessige grunner). Euronet kan dessverre ikke returnere slukte kort til korteieren da vi er underlagt regelverket til kortutstederen, og kortordningsregler som bestemmer prosedyrene for sluk/destruksjon av kort. Ta umiddelbart kontakt med Euronet kundeservice og med banken din for å få videre instrukser.
Pengene kom ikke ut og kontoen min er debitert. Hvordan får jeg pengene tilbake?
Ta kontakt med Euronets kundeserviceteam og med banken for å informere dem om hendelsen. De to enhetene skal samarbeide for å rette opp i problemet. Kundeservicenummeret til Euronet er +47 800 69 664