Tilby dine kunder en ekstra tjeneste med en Euronet-minibank.
Tilby dine kunder en ekstra tjeneste med en Euronet-minibank.
En Euronet-minibank kan være fordelaktig for bedriften, og gi kundene lettvint tilgang til kontanter.
En Euronet-minibank kan være fordelaktig for bedriften, og gi kundene lettvint tilgang til kontanter.
For å sikre et høyt servicenivå for kundene dine, administrerer og vedlikeholder vi minibanken for deg.
For å sikre et høyt servicenivå for kundene dine, administrerer og vedlikeholder vi minibanken for deg.
Euronet sine minibanker aksepterer de fleste korttyper
Euronet sine minibanker aksepterer de fleste korttyper
Ta kontakt med Euronet i dag for å finne den beste løsningen for bedriften.
Ta kontakt med Euronet i dag for å finne den beste løsningen for bedriften.

Ofte stilte spørsmål

Kortet mitt ble slukt

Under en trasaksjon vil en låsmekanisme fastlåse kortet i kortleseren intill transaksjonen er utført og du vil under hele prosessen kunne se ditt kort i kortleseren.

Hvordan får jeg tilgang til min saldo?

Saldo vil du kunne motta ved å kontakte din bank direkte eller gjennom nettbank.

Fikk ikke ut penger

Fikk du ikke ut penger kan dette skyldes at disponibelt beløp er mindre enn ønsket uttak.

Hvem skal jeg kontakte når jeg har problemer med mitt uttak?

Vi anbefaler at du tar kontakt med din bank når du har spørsmål eller problemer med ditt uttak.

Hvor mye kan jeg ta ut?

Dette avhenger av avtalen du har med din bank, men normalt er dette NOK 10 000 per uke og maks NOK 4000 per uttak.

Hvorfor virker ikke mitt kort?

Det kan være flere grunner til at kortet ikke virker. Det du bør sjekke før du eventuelt kontakter din bank er:
• Korrekt inntasting av PIN-kode
• Kortets utløpsdato
• Tilstrekkelig kreditt på kortet/ konto

Maskinen er tom for penger

Minibanken gjør anvendelse av Loomis som transportør av penger. Av hensynyn til pengetransport kommuniseres ikke eksakt tidspunkt for kontantpåfyll. Minibankene monitoreres 24 timer i døgnet og pengetransport eller servicetekniker bestilles umiddelbart fra Euronet ved behov. Publikum trenger ikke å melde i fra i de tilfeller minibanken er ute av drift.

Vil det tilfalle gebyrer på mitt uttak?

Euronet følger de til enhver tid norske regulatoriske krav. Per i dag (2021) tilegges det ikke gebyr på uttak gjennom våre minibanker. Ved bruk av norske debetkort vil du ikke bli belastet ytterligere i fra Euronet. Ulike banker opererer med ulike gebyr når deres kunder gjør anvendelse av minibanker som ikke driftes av banken selv. Et eksempel på dette kan være, de fleste banker tar NOK 30-45 ved uttak med Mastercard. Benytter du et utenlandsk kort eller kredittkort bestemmes gebyret av den utlenladske bank eller kredittkortselskap.

Hva slags korttyper godtar Euronet-minibanken?

Euronet godtar følgende kortmerker: Alle VISA-kort inkludert VPay, PLUS, Electron, alle MasterCard-merkekort inkludert Maestro og Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed og AMEX.

Hva er det maksimale beløpet som kan tas ut per dag?

Grensen for daglige beløp som kan tas ut eller antall daglige transaksjoner i minibanker og salgssted-transaksjoner (POS) bestemmes av hver bank og ikke av Euronet. Det kan variere i henhold til kortets opprinnelse og korttype. Kortutstederen kan gi deg mer informasjon om dette.

Hvem er ansvarlig når minibanken er ute av drift?

Euronet. Hvis det er et problem med minibanken, skal du umiddelbart ta kontakt med Euronet-kundeserviceteamet, så skal de utføre nødvendige handlinger for å reparere minibanken så fort som mulig. Kundeservicenummeret til Euronet er +47 80069 664

Kortet mitt ble slukt. Jeg vil ha det tilbake … kan du returnere det til meg?

Når et kort slukkes, skjer det vanligvis på forespørsel av banken som utstedte kortet eller på grunn av en feil korteieren gjorde (f.eks. korteieren tok ikke kortet tilbake i tide og kortet ble slukt av sikkerhetsmessige grunner). Euronet kan dessverre ikke returnere slukte kort til korteieren da vi er underlagt regelverket til kortutstederen, og kortordningsregler som bestemmer prosedyrene for sluk/destruksjon av kort. Ta umiddelbart kontakt med Euronet kundeservice og med banken din for å få videre instrukser.

Pengene kom ikke ut og kontoen min er debitert. Hvordan får jeg pengene tilbake?

Ta kontakt med Euronets kundeserviceteam og med banken for å informere dem om hendelsen. De to enhetene skal samarbeide for å rette opp i problemet. Kundeservicenummeret til Euronet er +47 800 69 664

Kontakt oss
GRØNT NUMMER

Søk