Tilby dine kunder en ekstra tjeneste med en Euronet-minibank.
Tilby dine kunder en ekstra tjeneste med en Euronet-minibank.
En Euronet-minibank kan være fordelaktig for bedriften, og gi kundene lettvint tilgang til kontanter.
En Euronet-minibank kan være fordelaktig for bedriften, og gi kundene lettvint tilgang til kontanter.
For å sikre et høyt servicenivå for kundene dine, administrerer og vedlikeholder vi minibanken for deg.
For å sikre et høyt servicenivå for kundene dine, administrerer og vedlikeholder vi minibanken for deg.
Våre minibankløsninger er designet til en rekke bransjer.
Våre minibankløsninger er designet til en rekke bransjer.
Finn ut om bedriften din kvalifiserer til en Euronet-minibank ved bruk av vår kvalifikasjonskalkulator.
Finn ut om bedriften din kvalifiserer til en Euronet-minibank ved bruk av vår kvalifikasjonskalkulator.

Ofte stilte spørsmål

Hva slags korttyper godtar Euronet-minibanken?

Euronet godtar følgende kortmerker: Alle VISA-kort inkludert VPay, PLUS, Electron, alle MasterCard-merkekort inkludert Maestro og Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed og AMEX.

Hva er det maksimale beløpet som kan tas ut per dag?

Grensen for daglige beløp som kan tas ut eller antall daglige transaksjoner i minibanker og salgssted-transaksjoner (POS) bestemmes av hver bank og ikke av Euronet. Det kan variere i henhold til kortets opprinnelse og korttype. Kortutstederen kan gi deg mer informasjon om dette.

Hvem er ansvarlig når minibanken er ute av drift?

Euronet. Hvis det er et problem med minibanken, skal du umiddelbart ta kontakt med Euronet-kundeserviceteamet, så skal de utføre nødvendige handlinger for å reparere minibanken så fort som mulig. Kundeservicenummeret til Euronet er +47 80069 664

Kortet mitt ble slukt. Jeg vil ha det tilbake … kan du returnere det til meg?

Når et kort slukkes, skjer det vanligvis på forespørsel av banken som utstedte kortet eller på grunn av en feil korteieren gjorde (f.eks. korteieren tok ikke kortet tilbake i tide og kortet ble slukt av sikkerhetsmessige grunner). Euronet kan dessverre ikke returnere slukte kort til korteieren da vi er underlagt regelverket til kortutstederen, og kortordningsregler som bestemmer prosedyrene for sluk/destruksjon av kort. Ta umiddelbart kontakt med Euronet kundeservice og med banken din for å få videre instrukser.

Pengene kom ikke ut og kontoen min er debitert. Hvordan får jeg pengene tilbake?

Ta kontakt med Euronets kundeserviceteam og med banken for å informere dem om hendelsen. De to enhetene skal samarbeide for å rette opp i problemet. Kundeservicenummeret til Euronet er +47 800 69 664

Kontakt oss
GRØNT NUMMER

Søk